1398/11/05 در ساعت 13:28:00

اصلاح ابرو و صورت

بسیار پیش می آید که به مهمانی دعوت شده که از قبل اطلاعی نداشته ایم و زمانی برای رفتن به آرایشگاه برای اصلاح و ابروی خود که بیشتر از هر چیز در چهره نمایان است

اصلاح ابرو و صورت

بسیار پیش می‌آید که به مهمانی دعوت شده که از قبل اطلاعی نداشته‌ایم و زمانی برای رفتن به آرایشگاه برای اصلاح ابروی خود که بیشتر از هر چیز در چهره نمایان است، در اختیار نداریم، از این رو در این چگونه به روش صحیح اصلاح ابرو می‌پردازیم. 
در ابتدا برای اصلاح ابرو از پیوست ابرو شروع می‌کنیم، زیرا برای پیدا کردن خط مناسب ابرو و قرینه صورت به ما کمک می‌کند، البته بهتر است قبل از شروع به برداشتن کمی از بلندی ابرو را با قیچی بگیریم.

اصلاح و ابرو


پیوست ابرو را از هر طرف تا سر ابروی خود (که شروع خط بینی شماست) تمیز کرده به طوری که فاصله بین دو ابرو کاملا رعایت شود تا ابروها زیاد به یکدیگر نزدیک نباشد، زیرا این موضوع سبب می گردد فرد اخمو به نظر بیاید.
از تاج ابرو شروع کرده و به ترتیب از یک خط شروع می کنیم، البته اگر خط قبلی ابروی شما مشخص است از روی همان خط می‌توانید شروع کنید.
ابتدا دورترین ابروها از خط ابرو را بر می‌داریم تا بتوانیم بدرستی دو ابرو را جفت کنیم.
برای انداختن خط نهایی ابرو باید در نظر بگیرید که ابروی دوم را نیز به راحتی می‌توان مانند دیگری برداشت.
اگر ابروی شما به چشم نزدیک است یعنی پشت چشم شما کوتاه است بهتر است کمی از سینه ابروی خود را بیشتر بردارید زیرا باعث باز شدن و بلند شدن پشت چشم شما مخصوصا برای آرایش کردن می‌شود.
به بلندی طول ابروها نگاه کنید بسته به سلیقه خود که دوست دارید کوتاه باشد یا بلند بعد از هشت ابروی خود می‌توانید میزان کوتاهی ابروی خودتان را مشخص کنید، البته بهتر است این کوتاه کردن را از دم ابرو شروع کنید تا جایی پایین تر از هشت ابرو که مدنظرتان است.
در نهایت برای کوتاهی ابروهایتان، با شانه ابرو آن ها را به جهت خود ابرو شانه زده و سپس انگشت شصت خود را زیر ابرو نگه دارید تا بلندی ابرو مشخص گردد سپس کوتاه کنید اگر برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید بهتر است پس از شانه زدن دست خود را از محل برداشته و فقط بلندی هایی که از ابرو بیرون زده را کوتاه کنید تا ابروی خود را زیاد کوتاه نکنید.


 اصلاح و ابرو


نکات و هشدارها


انتخاب نوع موچین به خود شخص بستگی دارد زیرا یکسری افراد با موچین انبری راحتند و برخی با موچین قیچی ای، به هرحال هر کدام را که انتخاب می‌کنید دقت کنید که لبه آن صاف باشد و دو لبه آن روی یکدیگر کاملا قرار گیرد و انحراف نداشته باشد.
در انتخاب قیچی ابرو دقت کنید که تیغه‌های آن نازک باشد تا با ظرافت بیشتری ابروی خود را کوتاه کنید.
برای کوتاهی ابرو، بهتر است ابرو را کمی کمتر از حد استاندارد کوتاه کنید، این بدان دلیل است که خود شخص تسلط کامل را برای کوتاه کردن ندارد.
جهت قرار دادن قیچی روی ابروی خود بهتر است اول در آینه نگاه نکنید، ابتدا خودتان جهت قیچی را بسته به جهت ابرو مشخص کرده و در دست بگیرید سپس آینه را مقابل خود قرار داده و قیچی را در جهت ابرو گذاشته و کوتاه کنید.
مراقب باشید قیچی را روی ابروی خود نچسبانید، فقط در جهت آن قرار دهید.
اگر صورتی کشیده دارید بهتر است طول ابروی خود را بلند نگاه دارید تا ازکشیدگی صورت شما کم کند.

 

نظر جدید
0%