1398/11/02 در ساعت 14:50:00

نکات جالب درباره براشینگ مو

برای شروع براشینگ باید موهای خود را به دسته‌های کوچک‌تر تقسیم بندی کنید تا همه قسمت‌ها سشوار شوند و به خوبی حالت بگیرند.

نکات جالب درباره براشینگ مو

اغلب افراد و بیشتر خانوم‌ها برای سشوار کشیدن و حالت دادن به ‌موهای خود دچار معضل هستند و این موضوع زمانی خیلی حیاتی می‌شود که به مراسمی دعوت شده باشید و بخواهید به بهترین نحو آماده شوید و در مجلس بدرخشید ولی خودتان نتوانید به بهترین شکل موهای خود را سشوار کنید اولین چیزی که به ذهن هر فردی می‌رسد مراجعه به سالن زیبایی و آریشگاه است.

براشینگ


حالت دادن مو با برس، شانه و حرارت را براشینگ می گویند.
یکی از پرکاربرد‌ترین و بهترین وسیله‌ها برا براشینگ مو سشوار است و خیلی با‌اهمیت است که سالن‌های زیبایی از سشوار‌های قوی و حرفه‌ای استفاده کنند که موهای عزیزان را به بهترین شکل حالت دهند. برای پیشگیری از آسیب رسیدن به موها باید فاصله سشوار تا مو، حداقل 30سانتی متر و سشوار به صورت اریب گرفته شده باشد. 

براشینگ


برای کارایی و نتیجه بهتر در براشینگ می‌توانید قبل از مراجعه به آریشگاه موهای خود را با شامپوهای نرم کننده یا ماسک مو شست‌و‌شو دهید، همچنین استفاده از شانه و برس‌های فلزی برای حالت دادن مو و گرفتن بهترین نتیجه نیز بسیار موثر می‌باشد.
بهترین برس‌ها برای براشینگ برس‌های فلزی گرد هستند که برای مو‌های بلند مناسب هستند؛ از خصوصیات یک برس گرد خوب برای براشینگ می‌توان به برسی اشاره کرد که گرما و حرارت را در بدنه خود متمرکز کند و به طور یکسان به تار‌های مو انتقال دهد و باعث شود که مو‌ها بهترین حالت را بگیرند.

براشینگ


برای شروع براشینگ باید موهای خود را به دسته‌های کوچک‌تر تقسیم بندی کنید تا همه قسمت‌ها سشوار شوند و به خوبی حالت بگیرند همچنین توجه کنید که هنگام کار با سشوار آن را در بالاترین درجه حرارت قرار ندهید که این امر باعث آسیب رسیدن به بافت های مو می‌شود؛ همچنین هرچقدر زمان براشینگ طولانی تر باشد احتمال آسیب دیدن و نازک شدن تار‌های مو هم بیشتر است بنابراین برای کوتاه‌تر شدن زمان براشینگ حتما به سالن‌های زیبایی حرفه‌ای مراجعه کنید چراکه این موضوع بستگی به تجربه و کار حرفه‌ای شخص و سالن دارد سالن زیبایی رازمنا با سابقه طولانی جز بهترین و قدیمی‌ترین سالن های کرج می‌باشد که براشینگ‌های حرفه‌ای انجام می‌دهد.


از دیگر مزیت‌های مراجعه به سالن‌های زیبایی معتبر این است که معمولا افراد حرفه‌ای و هنرمند همیشه به دنبال این هستند که در بهترین و قدیمی‌ترین سالن‌ها مشغول به کار شوند زیرا این سالن‌ها با توجه کیفیت کار ارائه شده مشتری و مراجعه‌کننده‌های ثابت خود را دارا هستند بنابراین این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشید که به سالن زیبایی با‌سابقه و باکیفیت مراجعه کنید چراکه بدون شک افراد حرفه‌ای و خوش برخورد همیشه در این سالن‌ها مشغول به کار هستند و کیفیت کار شما را تضمین می کنند.
 

نظر جدید
0%