1398/07/07 در ساعت 14:09:00

با بهترین آرایشگاه کرج در سال 98 آشنا شوید

اگر تمایل دارید یک استایل متفاوت از خود بسازید و به دنبال آرایشگاهی برای آرایش جدید خود هستید با ما همراه باشید تا شما را با بهترین آرایشگاه کرج آشنا کنیم...

با بهترین آرایشگاه کرج در سال 98 آشنا شوید

برای بعضی‌ها رفتن به آرایشگاه به‌اندازه رفتن به دندان‌پزشکی سرگرم‌کننده است! شاید باور نکنید خدمات آرایشی و زیبایی علاوه بر اینکه در بهبود سلامت پوست، مو و ناخن تأثیرگذار است می‌تواند به از بین بردن استرس و افزایش اعتمادبه‌نفس در فرد نیز منجر شود. بدون شک نگاه کردن به آینه و نظاره‌گر بودن تغییرات در چهره جالب است؛ در حقیقت ‌تر و تمیز شدن همواره با تجربه‌ای بی‌نظیر همراه بوده است.

 

دوست دارید دستی به سرو روی خود بکشید؟ اگر تمایل دارید یک استایل متفاوت از خود بسازید و به دنبال آرایشگاهی برای آرایش جدید خود، تغییر رنگ مو، مانیکور یا پدیکور هستید با ما همراه باشید تا شما را با بهترین آرایشگاه کرج آشنا کنیم.

 

سرفصل‌هایی که در این مقاله باهم مرور می‌کنیم عبارت‌اند از:

خدمات مو در بهترین آرایشگاه کرج

خدمات پوست در بهترین آرایشگاه کرج

خدمات ناخن در بهترین آرایشگاه کرج

خدمات مو در بهترین آرایشگاه کرج

 

خدمات مو در بهترین آرایشگاه کرج

اگر زیبایی‌تان برایتان اهمیت داشته باشد بدون شک در طول روز به موهایتان توجه می‌کنید و به دنبال این هستید که با یک رنگ زیبا به آن جانی دوباره ببخشید یا شاید دوست داشته باشید آن را به سبک جدید و مطابق با ژورنال‌های روز زیبایی، کوتاه کنید. اهمیت مو و نقش آن در زیبایی بانوان بر کسی پوشیده نیست به این دلیل است که در اغلب سالن‌های زیبایی انواع خدمات مرتبط به سلامت و زیبایی مو ارائه خواهد شد.

 

یکی از رایج‌ترین راهکارهایی که برای آرایش و زیبایی مو به کار گرفته می‌شود، شینیون مو است. تاریخچه این سبک آرایش مو به یونان باستان بازمی‌گردد؛ در آن زمان زنان موهای خود را با طلا و یا زیورآلات دست‌ساز جمع کرده و روی سر می‌بستند. شینیون در اصل لغتی فرانسوی است که به نوعی آرایش مو و جمع کردن آن در پشت سر اشاره دارد. برخلاف معنای ساده این مدل آرایش مو، اجرایی کردن آن بروی سر بسیار دشوار است و یک آرایشگر علاوه بر تخصص و تجربه باید کمی ابتکار و ذوق به خرج دهد تا بتواند سبکی متفاوت و منحصر به فرد ایجاد نماید. در بهترین آرایشگاه کرج انواع شینیون‌های ژورنالی، کلاسیک و اروپایی مطابق با فرم صورت فرد، توسط کادری مجرب و کارآزموده اجرا خواهد شد و همواره رضایت مشتریان در اولویت قرار داده می‌شود.

بهترین آرایشگاه کرج

سالن زیبایی رازمنا یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز زیبایی در کرج است که با به‌کارگیری کادری مجرب و باتجربه و بهره‌گیری از تکنیک‌ها و متدهای روز دنیا در تلاش است تا بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این سالن زیبایی که به عنوان بهترین آرایشگاه کرج شناخته‌شده، در کرج، فلکه اول گوهردشت، ابتدای خیابان مطهری، جنب بانک رسالت، ساختمان البرز، طبقه اول واقع شده است. در بهترین آرایشگاه کرج متخصصین حرفه‌ای و کارآزموده با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین کوتاهی، بافت و رنگ مو سلامت و زیبایی را به موهایتان هدیه خواهند کرد.

 

در ادامه به برخی از خدمات مو در بهترین آرایشگاه کرج اشاره شده است:
انواع تکنیک‌های رنگ منجمله آمبره، سامبره، بالیاژ، انواع لایت و مش، انواع رنگ‌های فانتزی و کهکشانی
انواع کوتاهی مو ژورنالی و کوتاهی با موزر
انواع بافت آفریقایی، مکزیکی، بافت با مهره و لمه و همچنین اکستنشن مو با موهای طبیعی
انواع تکنیک‌های مراقبتی جهت احیا یا صافی مو منجمله کراتینه، بوتاکس مو، ریباندینگ، آرگان تراپی، خاویار تراپی، پروتئین تراپی و غیره

 

خدمات پوست در بهترین آرایشگاه کرج

افراد به دلایل مختلفی به خدمات پوست نیاز خواهند داشت برخی تمایل دارند از شر جوش‌های سرسیاه و زشت خلاص شوند، برخی دیگر در پی طراوت و شادابی پوست خود هستند و دسته‌ای نیز از ماساژ و استراحت دادن به پوست لذت می‌برند. فیشیال یک روش درمانی چند مرحله‌ای است که به عنوان یکی از بهترین روش‌های مراقبتی پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این روش مراقبتی با استفاده از بخور و ماساژ صورت با کرم، لوسیون و ماسک‌های لایه‌بردار، تمامی آلودگی‌ها از سطح پوست پاک‌شده و پوست صورت عمیقاً پاک‌سازی، لایه‌برداری و تغذیه می‌شود. 

بهترین آرایشگاه کرج

با آب‌رسانی و لایه‌برداری، پوست شما جوان‌تر به نظر می‌رسد، از این رو بخشی از خدمات زیبایی و مراقبتی در بهترین آرایشگاه کرج به خدمات پوست اختصاص داده شده است. در بهترین آرایشگاه کرج خدمات مراقبتی پوست توسط متخصصینی انجام خواهد شد که دوره‌های تخصصی مراقبت‌های پوستی را گذرانده و در این زمینه آگاهی کامل دارند. پیشنهاد می‌کنیم با یک جلسه فیشیال تخصصی شامل پاک‌سازی عمیق، آب‌رسانی و جوان‌سازی با برترین محصولات زیبایی و مراقبتی پوست زیر نظر کارشناسان مجرب، پوستی زیبا به خود هدیه دهید.

 

مراحل اساسی برای پاک‌سازی پوست عبارت‌اند از:

مشاوره: اولین گام مراقبت پوستی در بهترین آرایشگاه کرج با مشاوره آغاز می‌شود. قبل از فیشیال کارشناس پوست در مورد نگرانی‌های پوستی، رژیم غذایی، میزان آب مصرفی در روز، داروها و مکمل‌های مصرفی و محصولاتی که تاکنون استفاده کرده‌اید سؤالاتی از شما می‌پرسد.

 

آماده‌سازی: در گام دوم متخصص زیبایی پیش‌بند یا لباس راحتی را به شما خواهد داد تا بپوشید. سپس با استفاده از اسانس‌های طبیعی و پخش موزیک آرام در فضا، فرصتی برای آرامش جسمی و ذهنی شما فراهم خواهد کرد.

 

پاک‌سازی: در این مرحله متخصص زیبایی برای کثیف نشدن موها، آن‌ها را با حوله یا هدبند می‌پوشاند و سپس پاک‌سازی را آغاز می‌کند. در مرحله اول برای پاک‌سازی کامل پوست از پدهای پنبه‌ای، دستمال مرطوب و یا اسفنج‌های زیبایی استفاده می‌کنند. متخصصین حرفه‌ای فیشیال در بهترین آرایشگاه کرج از لوسیون‌های پاک‌کننده پوست برای پاک‌سازی بهره می‌برند.

 

تجزیه و تحلیل و پاک‌سازی پوست: در این مرحله متخصص فیشیال برای ارزیابی پوستتان، صورتتان را زیر میکروسکوپ قرار داده تا جنس پوست و شرایط آن را موردبررسی قرار دهد. در این مرحله جنس پوستتان تشخیص داده می‌شود( اینکه پوستتان خشک، چرب، ترکیبی، حساس یا طبیعی است) و همین‌طور شرایط پوستی نظیر آکنه، جوش‌های سرسیاه و سرسفید، میزان چروک، آسیب دیدگی بر اثر آفتاب و کم آبی آن موردبررسی قرار می‌گیرد. در بهترین آرایشگاه کرج بعد از اتمام بررسی‌های لازم، محصول مناسب پوستتان توسط متخصص زیبایی انتخاب‌شده و در مورد خواص و تأثیری که بروی پوستتان می‌گذارد اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده می‌شود.

 

بخور پوست: با توجه به اطلاعاتی که در مورد پوستتان در مرحله قبل به دست آمده است پاک‌سازی صورتتان با یک بخور گرم ملایم آغاز می‌شود. این بخور علاوه بر اینکه بسیار آرامش‌بخش است، به نرم شدن و خروج جوش‌های سرسیاه و سفید روی پوست نیز کمک می‌کند. اگر پوست حساسی داشته باشید ممکن است متخصص زیبایی از بخور استفاده نکند.

 

لایه‌برداری: در لایه‌برداری از آنزیم‌ها و اسیدهایی برای شل شدن پیوند بین سلولی پوست استفاده می‌شود.

 

استخراج: در این مرحله انواع جوش‌های سرسیاه و سفید از روی پوست خارج می‌شوند. اگر پوست حساسی داشته باشید این مرحله ممکن است با قرمزی رنگ پوست شما همراه شود.

 

ماساژ: متخصصین در این مرحله جهت افزایش آرامش پوست، خون‌رسانی به آن و ماهیچه‌های صورت از تکنیک‌های ماساژ بهره میگیرند.

 

ماسک صورت: بعد از اتمام مراحل فوق جهت تغذیه پوست و کمک به بهبود شرایط آن متناسب با نوع پوست، ماسکی بروی صورتتان قرار می‌گیرد.

 

مرحله آخر: در بهترین آرایشگاه کرج مراحل مراقبت‌های پوستی با استفاده از محافظت‌کننده‌هایی همچون تونر، سرم، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب مناسب پوستتان پایان می‌یابد.

 

خدمات ناخن در بهترین آرایشگاه کرج

بهترین آرایشگاه کرج

همان‌طوری که یک مدل موی جدید یا مراقبت‌های پوستی می‌تواند در شادابی و زیبایی ظاهری ما تأثیرگذار باشد داشتن ناخن‌های مرتب و طراحی‌شده نیز در زیبایی دستانمان بی‌تأثیر نخواهد بود. داشتن ناخن‌های خوش‌فرم و طراحی‌شده می‌تواند به عنوان یک دارایی برای بانوان به شمار رود چراکه سبب افزایش اعتماد به نفس آن‌ها در اجتماع و محیط‌های کاری خواهد شد. فرقی نمی‌کند که ناخن طبیعی با انواع تکنیک‌های طراحی و مواد نگهدارنده کاور شده و یا با انواع روش‌های کاشت ایجاد شود، در هر صورت می‌توان ادعا کرد که داشتن ناخن‌های سالم و قوی نوعی احساس قدرت را در بانوان برمی‌انگیزد.

 

بدون شک در بهترین آرایشگاه کرج به زیبایی ناخن‌های شما نیز اهمیت داده خواهد شد، برخی از خدمات ناخن که در این سالن ارائه می‌شود عبارت‌اند از:

انواع کاشت ساده، هلویی، بی‌بی بومر و گریم که با بهترین مواد انجام می‌شود. 

انواع طراحی‌های پیشرفته 

پکیج کامل مراقبت و زیبایی دست، پا و ناخن که حاوی فیتوکراتین، روغن کوپاایبا، دی پانتنول، بیوسلیا، ویتامین E و لیپکس پری اکت می‌باشد.

استفاده از پارافین تراپی برای از بین بردن ترک و سلول‌های مرده پوست دست و پا، لایه‌برداری و روشن‌کننده پوست، رفع چین و چروک و حفظ رطوبت پوست.

 

مراجعه‌کنندگان به سالن‌های زیبایی اغلب به دنبال متخصصانی هستند که بتوانند کاملاً حرفه‌ای، زیبایی را ببینند و احساس کنند. اغلب افراد از اینکه یک متخصص زیبایی در مورد زیبایی پوست، مو و ناخنشان صحبت می‌کند لذت می‌برند. در بهترین آرایشگاه کرج این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی خدمات توسط کادری متخصص و کارآزموده به شما ارائه خواهد شد. جهت رزرو و هماهنگی می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر با شماره ثابت 34121-026 یا شماره همراه 09121936769، 09121200551 تماس بگیرید. 

Zahra شنبه 4 آبان - 12:08:00
0
كار عروسشون خيلي خوبه
پاسخ
رضائي چهار شنبه 29 آبان - 12:46:00
0
من از نيارك هستنم خيلي خوب بود وزيبا
پاسخ
نظر جدید
0%